Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 9. dubna 2018

OMSI2, EBS+SCH , line: 9 Fussball Arena → Hauptbahnhof

Videa z mapy EBS+SCH (tedy Eberlinsee+Schönau) budu zveřejňovat tak dlouho, dokud nevyčerpáme všechny tramvajové linky (jdeme sestupnou řadou od 10 do 1, jsme na devítce)

Na lince č. 9 jsem se dopustil minimálně jednoho reliktu (protože tramvaje KT4D by v oblasti Schönau jezdit neměly), ale jinak jsem se trefil do okamžiku kdy jeli zklamaní fanoušci z fotbalu domů.

Ten druhý byl  o tom, že jsem vyjel z míst, kde bych ještě teoreticky neměl být, za což se ve videu omlouvám, ale pokud bych spojil oba relikty, tak jsem mohl říct toto:

Z Eberlinsee jsem přejel vypomoci do Schönau na večerní rozvoz fanoušků, takže jsem tady a ne v depu, odkud by se mělo vyjíždět, a bylo by :-)



Jinak jízda byla snad v pohodě, po natočení videa jsem si dal druhé kolo a pak jsem měl zatahovat, ale stalo se mi to, co vždycky - v tramvajovém depu se mi hra rozbila :-(