Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 11. dubna 2018

OpenBVE, maps: Barrow-Carliste, line: 2C47 - Barrow in Furness → Silecroft

Čas změnit hru?

No nevím nevím, tato videa (mám natočené tři, dnes jde ven první, když nepočítám to lákací video ze začátku dubna a ještě se chystám čtvrté video na Harrachov) ze hry OpenBVE jsem si schovával na dobu, než je přiřadím k něčemu v OMSI, anebo zveřejním nějak samostatně

O tomhle konkrétním videu platí varianta druhá, protože kromě Gladbecké mapy nevím o žádné jiné, která by obsahovala vlak.

Tohleto projetí mě docela uklidňovalo a přiznávám, že neš to šlo navideo, tak jsem trošku trénoval (proto jsem taky věděl, že zbytek trasy je poněkud na nic, video by navíc bylo příliš dlouhé, atd.



K výslednému videu asi nelze říct nic, tedy kromě toho, co se objevilo v komentáři - hra a mapa je zvláštní, ale to vzniklo tím, že je hra OpenBVE napsaná tak svobodně, až to není hezké :-) na druhou stranu ale můžu mapu naeditovat i já v kdejakém textovém souboru

Jinak na liště je vidět, čím točím a na čem...