Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 2. dubna 2018

OMSI2: Linka 10 na mapě EBS+SCH (3/3)

Předchozí díly: Linka 10 na mapě EBS+SCH (1/3)
a OMSI2: Linka 10 na mapě EBS+SCH (2/3)

Také pro dnešní linku jsem si, pro jistotu, zkusil udělat jedno kolečko na noční lince a hned jsem jí pokazil, mimo jiné proto, že je to linka autobusová, tudíž jsem na její projetí potřeboval šipky, ale ty nebyly.

Což mi dalo námět k tomu, jak se z toho vymotat a ještě z toho udělat video. Chtěl jsem to mít vše natočené v jednom záběru, ale bohužel, nedařilo se a musel jsem do toho střihnout. Ani to není moc poznat, i když pozorné ucho divákovo to uslyší... A u kasy jsem střihl podruhé :-(

A co čert nechtěl, střihací SW toto video v plné kvalitě nechtěl přijmout, abych odstřihl cca 3 nesmyslné minuty, takže jsem udělal to, co bych pro příště dělal fakt nerad - ponížil jsem kvalitu videa. Příště to snad raději natočím znovu....

I když: točit znovu několikeré couvání?