Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 12. srpna 2018

OMSI2: Fiktivní Brno

Kdybych sestříhal pokusy i jízdu oi Brně, vznikl by speciál "bloudíme po BrněL", protože se mi v prvopočátcích nedařilo, ale po zapnutí automatických šipek se mi rozsvítilo a poznal jsem, kde dělám chyby.

Takže jsem si zajezdil poloreálnou(?) linku 60



Bideo je předtočeno od března a zařazeno nyní, kdy jsem na dovolené. Už mě mezitím na YT odpověděl jeden divák, že mám ve videu nepřesnosti, takže:

čísla linek v Brně:
01-12 (dříve 13) tramvaje
20-39 trolejbusy
40-88 autobusy denní
89-99 autobusy noční

Startovní pozice linky 60 je zastávka Úzká, takže chyba není na tablech, ale v OMSI, které musí mít startovní zastávku blíže k té koncové, aby vše správně fungovalo...