Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 9. srpna 2018

Haibane Renmei return (again)

Neprožívám zrovna úplně klidné období, kdy sám dělám chyby z roztržitosti (smazaná videa ať už z OMSI nebo z tábora, vždy před zveřejněním) a z práce mě přicházejí hlášky o vyhazovu holky, která má kluka v pubertě, postiženou holku i manžela. A pak už stačí jen malounko dalších situací, abych sáhl po něčem, co mi pomůže zapomenout nebo se trošku zmátořit.

Je to už více jak 12 let, kdy jsem měl na starém blogu následující zápisek, kdy jsem se k anime seriálu přiznal a kde mám o seriálu napsáno vše potřebné

Pelinův blog: Haibane Renmei (2006): Haibane Renmei - japonské anime, které mě chytilo za srdce. Snad je to tím, že v něm nikdo nevraždí, nestřílí ani se tam nedějí jiné špatné ...

V roce 2006 jsem měl i náladu najít i cosi, nazvané jako Hymn, který stvořil jakýsi fanoušek
 Haibane Renmei - Hymn  (2006)

Druhý návrat zaznanenaný přímo na tomto blogu byl v roce 2010
Pelinův blog: Haibane Renmei returns

Rok 2015 a články

Nedopsané věci (3. oříšek díků ...) - kdy píšu o oříšku díků který jsem obdržel

Haibane Renmei - vznik světa

Návrat v čase - tentokrát o 3206 dnů

Je to zajímavé, ale roky 2006, 2010, 2015 a 2018 nevypovídají o pravidelné křivce vracení se k seriálu Haibane Renmei, ale jistá pravidelnost tu je. Až mě to samotného překvapilo, že tomu tak je, i k tomu se hodí psaní blogu. Na druhou stranu mě to trošku leká...



Když bych na blog psal úplně všechno, je možné, že se zhruba čtyřleté období smrskne na menší termín, ostatně kdo bude hledat, najde vícero zápisů, kde HR jen lehce zmiňuji,  ostatně i ve starém blogu, co již přestal existovat, takové zmínky byly.

Nu, zatím musím říci (a ZAKLEPAT NA NĚCO NEHOŘLAVÉHO) že seriál má stále moc mě posouvat do jiných nálad...