Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 1. října 2018

Shrnutí uplynulého týdne (39/2018)


Nikdy neříkej nikdy, říká se, a já jsem to u naší hry porušil, neboť jsem za některé postavy, respektive rasy, nechtěl hrát. Ale jak se zdá, tak mi dlouhodobě vyhovují postavičky, které střílí z luku, kuše a tak, tedy jsou na dálku. No a opět jsem vyhrál hru...

Ale k věci - i když jsem si zase nedělal poznámky k dění. Takže v pondělí jsem měl odpolední krizi a zkoušel si pouštět meditační hubu z Youtube. Ale nějak to nepomáhalo, hodinové meditační drnkání na klavír prostě není to pravé ořechové. No a samozřejmě - úterní plánované klečení na koberečku u šéfa bylo zrušeno, protože kolegyně byla u lékaře. Stále nechápu, kde je chyba - u jednoho lékaře a tak dlouho? Nebo kolegyně byla u vícero lékařů a blbě mi napsala SMS?

Ostatně i já napsal blbě SMS, protože jsem jí odpověděl, že pojedeme za šéfem ve čtvrtek, ale následný pohled do kalendáře mě přesvědčil, že to by zase chyběl kolega, takže jsem to spunktoval na středu.

Úterý neumím popsat, ale čistil jsem papíry, co to šlo.

Středa a tedy výlet za šéfem. Klasika - zavolal mi "kde jsme" právě v okamžiku, kdy jsem zamykal kancelář, tedy těsně před nasednutím do auta. Trošku mě překvapilo, že skutečně jedeme všichni čtyři.

Co mě překvapilo víc, bylo to, že začínám být podezřele dobrý ve braní větru z plachet soupeřům, protože vůbec neproběhly plánované soukromé pohovory s nejvíce problémovými kolegy a to nejdůležitější - odebrání práce mě, jsme si (jsem si) pořešil(-i) sám/sami...

Novinky, co jsme získali jsou poněkud - hm, jak to říct - nemastné, neslané. V potížích se budeme potácet i nadále, ale něco malounko se podaří zaflikovat. Co to ve výsledku bude rozhodne jediné - peníze....

Čtvrtek dopoledne - poslední den práce, a samozřejmě se to muselo pokakat. Už několikrát nám direktivně v Praze na centrálním počítači někdo naklikat, aby se nahrál nový ovladač na některé naše systémy. Bohužel ten ovladač je už několik let špatně napsaný, takže se počítače z něj hroutí. Ano, nevím pokolikáté už, ale dnes ráno sedm kousků opět neschopno síťově komunikovat, což značí, že další přibude v pondělí, úterý a středu, pak to opět poleví.

Problémem jsou počítače, kde se ten update s něčím sejde a vy vidíte osm hodin nápis "Vracení změn aktualizace", jenž ale nikam nepostupuje. Nejde s tím nic dělat, nic než totální reinstalace počítače s tím, že než ho zařadím do domény, musí být perfektně zaktualizovaný. Až ho dám do domény, tak si typicky načte ten špatný ovladač, ale ten už pak jde za pomocí flash disku vrátit zpět. A když je člověk šikovný, tak mu ten špatný ovladač znovu do počítače nepřijde. Tedy nepřijde - nepřijde do doby, než nějaký trouba udělá tu samou chybu a dá tento ovladač reinstalovar :-(

Čtvrtek odpoledne až neděle odpoledne znamenalo jediné - akci spolku, jehož jméno se na blogu nevyslovuje. A tak s určitou potíží a rámusem jsem dojel na místo. Jenomže sehnat automechanika a neobjíždět malé řemeslníky po vesnicích to nejde. Aspoň si to myslím. Takže jsem zkoušel větší servisy, aby naonec došlo na opravu zflikování, Pat a Mat by se za tuhle opravu nemusel stydět.

Na akci nebylo nic k popsání až do sobotního rána, kdy si i naše nynější kuchařka (ale ve skutečnosti naše dávná kuchařka z let dávno minulých, takže si rozumíme) všimla že byl v noci hluk. Ale (zatím) jí to nevadilo....