Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 8. října 2018

Shrnutí uplynulého týdne (40/2018)

Tak nějak přemýšlím, jak popsat minulý týden, kdy má Stříbrná Sršáň čekala na termín objednané opravy, a já si to užíval bez ní, takže jsem objezdil práci autobusy, nebo služebními auty.

Ale co jsem vlastně dělal? Přijde mi, že nic pamětihodného, což na jednu stranu je dobře, ale na druhou špatně, protože jak mi ten týden splývá, tak mám pocit, že ztrácím paměť :-(  Ostatně jednu věc jsme s kolegy dělali. Přeinstalovávali další počítače. Je to totiž naprosto neuvěřitelné, ale to, co jsem po zkušenostech z minulých let odhadl, že nás potrápí jen 3 pracovní dny trvalo celý týden, pořád nějaký počítač vyžadoval reinstalaci, protože byl zaseknutý v nějakém updatu...

Zajímavější byla neděle, kdy jsem si od vlastní sestry půjčil auto, abych mohl pomoci v putování mojí mamky do kostela a zpět. Je to auto, kterému do roka vyprší technická prohlídka a sestra už ji nechce obnovovat (to už ale říkala i minule) a tak není v takové kondici jako má Sršáň. To mě docela štvalo, protože i když takhle dopadnu v budoucnu i s mým Sršáněm, tak bych si nechal řádně opravit řízení, neb toto autíčko má zjevně ohnutou řídící tyč, takže prudké zatáčení na pětníku bylo neproveditelné....

Odpoledne jsem šel poprvé v tomto školním roce na RVHP, maje podanou přihlášku i zaplacené příspěvky. Přestože placená verze RVHP proběhla už počtvrté v tomhle šk. roce, přišlo mi, že jsem první platící. To mi náladu nepřidalo a ani hra mi nepřidávala. Jsem prostě za roky hraní u F* přespříliš zvyklý na hraní "po dobrém", a tak podobně jako Brumbál zkouším dávat další šanci různým tvorům v naší fantasy hře, jenže ne u všech gamemasterů mi toto projde. U toho nedělního mi to sice procházelo, ale bylo jasně cítit, že to pod povrchem probublává k něčemu hodně špatnému. A taky že jo....

"Nevím proč" [ironie] , ale čím dál více se blížím k názoru, že nejsem zrozen a hlavně vychován pro svět, kde nic(?) nejde po stezce dobra, jež by byla tak dokonalá, že by nikdo nemusel za každým činem vidět podrazy, sviňárny a tak. A to nejenom skutečné, ale také ty, které by byly mohly být, kdyby......