Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 25. června 2019

OMSI 2: Nepovedený LIVE

V neděli, pozdě večer jsem se narychlo nechal ukecat na LIVE, konkrétně autorem mapy Bratislava 2008, na projetí jeho nových map.

To co se dělo pak je popsatelné slovem katastrofa



Nevím, proč se na nějaké věci nechávám ukecat, protože když dělám něco narychlo, tak to nedopadá úplně dobře, a pokud toto udělá i autor dalších modifikací mapy Bratislava, tak se to v součtu projevilo :-(

1) Start programu a live trval, protože jsem neměl nějaké věci a pak už při vysílání se zase loudalo OMSI
2) Mapa Bratislava 2010 - ve videu je vidět, že jsem se objevil v protisměru a ten není pojížditelný přes vyhybku, ač by měl


čili LIVE odstartoval ve 22:30, ale až ve 22:45 se začalo něco pořádně dít. Samozřejmě se provalovaly další problémy
3) na první mapě jsem neměl HOF soubor, takže se nedala dát jízda v noci do vozovny po části trasy s cestujícími
4) po cestě zpět se mi zasekla tramvaj v jízdě
5) když jsem se zasekl s tramvají, tak jsem nedal výstražná světla

Na další mapě mi nechtěl naskočit autobus, protože jsem zvolil ze špatné škatulky

No a pak už jsem byl tak mimo, že jsem při volbě tramvaje na mapě Piekary nastavil počítač tramvaje na Bratislavu, takže jsem ji musel volat znova

A bylo toho jistě víc, co už si raději ani nepamatuji.

Stále mám chuť tento LIVE zrušit a zapomenout.