Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 18. června 2019

Shrnutí uplynulého týdne (24/2019)

Další shrnutí mých příhod...

Hned v pondělí jsem měl veselo, protože opětovně já řeším speciality, protože se zavádí zcela nový program. Já na školení školitelů pozvaný nebyl, ale přesto jsem žádán, abych byl nápomocen... (uzavřu sázku, že když "pozvání" přijmu, tak si za a) budu muset zrušit dovolenou a za b) najednou zjistím, že jsem školitel hlavní. Pro jistotu jsem si začal shánět materiály. Je tu totiž varianta c) kdy mi bude dovolená zrušena.



V pondělí se ale mě i Z* povedl nedobrý vtip na téma oběd mé kolegyně - objednali jsme si oběd na místě a současně jsme si řekli i o zabalení další porce, ale jiného jídla sebou. Poté, co jsme dojedli, jsme odešli - aniž by nám bylo jídlo dodáno ke stolu (což jsme byli zvyklí), a aniž bychom se o něj připomněli. Samozřejmě jsem na to přišel, až když jsem uviděl kolegyni...

A co bylo v dalších dnech?

To, že zbytek textu píšu v neděli a dokonce dopisuji v pondělí, může svědčit o mnohém. Například o konečném výsledku mého zdravotního stavu dle rozboru krve. Nebo o další kafárně. Nebo o RVHP. Nebo o práci.

... nebo o dozvucích všeho, co jsem vyjmenoval.

Jenomže bych neustále psal o tom samém :-(  Jsem z toho smutný, protože, bohužel, v mém životě platí jistý sarkasmus o slušnosti, upřímnosti a dalších věcech.V dalších případech není co popisovat, kromě "také dnes se konalo pravidelné.........."

A tak jediné zajímavé bylo nakupování v sobotu dopoledne v nákupním centru s moji prostřední sestrou. Platil jsem kartou a až v pondělí večer se mi to proúčtovalo, takže zítra ráno přijde sumarizační SMS, kolik jsem to utratil v těch několika krámech...