Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 11. června 2019

OMSI2: Opět jedna předělávka Grundorfu

Téhle předělávky jsem se bál, protože mi ji nabídl na natočení kluk, který ji tvoří a který se  tam, kam chodím já, neprojevoval.

Nakonec jsem natočil směr druhý, protože při projetí směru prvního naslepo jsem dokázal zabloudit. Ani nevím jak, ale zřejmě se u mě projevilo naučené jezdění po Grundorfu, které prostě je na té konkrétní křižovatce doprava a basta :-)

Ale k jízdě - na náhledovém obrázku videa stojím na konečné na výstupní zastávce a pak jsem se měl otočit v té "kapsičce" vzadu. Bylo mi jasné, že to nedám ... ale to už uvidíte ve videu.



Osobně si počkám, kam autor mapu dovede, prozatím je tu pro mě jezditelná jen tato linka a tak si mapu zatím oficiálně nepořídím. Ono to stejnak zatím nejde, protože toto je neveřejná betaverze...