Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 3. června 2019

Shrnutí uplynulého týdne (22/2019)

Jak popsat právě uplynulý týden? Asi stručně :-)

Ono totiž se v mém životě objevují jisté celky, které se opakují velmi pravidelně i se všemi důsledky s tím vyplývajícím.

Pondělí až středu proto mohu popsat slovy "všeubíjející opakující se úkony", protože v práci se nic mimořádného neděje, doma točím videa pro svůj herní kanál...

Čtvrtek měl tu změnu, že jsem měl dovolenou, ale přesto jsem se mihl v práci, což už tu bylo tolikrát, že to ani nebudu počítat. Zvlášť, když se obávám, že minimálně 1x za rok.

Samozřejmě ve čtvrtek byla kafárna s kamarádkou, s níž probíráme sny a tentokrát přišla se svým snem, který sám o sobě - když by se zdál mě - nebyl ničím zvláštním. A to je právě to - pokud narazíte na tuto disproporci, kdy to pro mě byl sen obyčejný, ale kamarádka mi ho pomalu nemohla ani dovyprávět, je jasné, že příčina není ve snu, ale v něčem jiném.

Připadal jsem si jako slepec, kterému sebrali slepeckou hůl a on tápe v problému, který se tváří jako důsledek jiného, už dříve známého problému. Zkusil jsem proto kamarádce připomenout jistá cvičení, které umějí sny narovnat, což se nakonec i na nedělní ráno stalo.

No a co já - začala mě ošklivě bolet pravá ruka, jako kdyby na mě přicházela další ataka nemoci, které důvěrně říkám "Borek". Nic příjemného, takže v pondělí budu dávat krev na testy...