Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 9. září 2019

Shrnutí uplynulého týdne (36/2019)

Minulý týden jsem málem zapomněl shrnout a mohu se vymlouvat na to, že:
a) ve čtvrtek v kafárně mě bodla vosa. Bolelo mě to dost,
b) v pátek se rozjela přestavba pobočky P* u jteré jsem na začátku musel být...
c) v pátek jsem odjel na akci MM* a vrátil se v neděli pozdě večer...



Tak tedy čtvrtek mě bodla vosa, která se ale jen lekla, protože I* byla aktivní a zkusila jí zaplácnout. A tak jsem jen čekal, jestli ještě stále nemám alergii na vosí bodnutí. Zdá se, že ještě stále ne, ale už je bohužel vidět, že se to nevstřebává tak jako dříve...  bolelo to ještě v átek, to jsem doteď neznal.

Jízda na MM nebyla tentokrát zpestřena ani zajížďkou za J*K* do práce, ani k němu domů, ani objížďkou, ani jsem si to nezpestřil zajížďkou přes vesničky, kde pocitově jedu rychleji než po určitých silnicích. Ale nebyla by to jízda na MM aby mi to něco nezpestřilo - tentokrát stavební semafory, kdy jsem dobržďoval do zatáčky na blikačky a modlil se, aby ten za mnou nebyl idiot a stihl si všimnout, že jsem dával signalizaci...

Akce MM je - bohužel - ohraničena i pitím, kdy organizátor sám začal zjišťovat i občerstvení alkoholické. Původně to tak udělal proto, aby nebylo pití alkoholu nekontrolovatelné, jenže mi to jeden z účastníků potvrdil, že mnozí hráči jsou opilí čím dál tím dříve. Takže když jsem pískal první(!) kolo prvního utkání(!!!) tak jsem věděl, že je už něco strašlivě špatně. Tradiční pijci byli už ve stavu "špičky", přičemž dva z těch tří nejhorších v tomto stavu ohluchnou a na všechny řvou. Výsledek jednoho týmu kde hrála čtveřice lidiček musel hlásit pátý - náhradník - který dokázal sečíst čtyři dílčí čísla :-( (A který z chlastání už vyrostl)

Kolega rozhodčí J*K* se na mě díval významně ještě před koncem druhého a pro pátek posledního kola. Hlášku "jdem?" ani nestihl doříct a já řekl "Jo".  Takhle rychle jsme snad po skončení kola na naší ubikaci nevyrazili... A tam jsme si dali vínko. V tichu, které rušila jen nějaká naše věta, na kterou druhý reagoval....

Bál jsem se soboty a oprávněně, protože nám propršela. Ale já jsem se bál z jiného důvodu. Kupodivu to ale nějak fungovalo, ale tím, že jedno hřiště bylo zaplavené a další dvě zablokovaná stavaři, muselo se řešit hraní i v tělocvičně. Tím pádem jsem byl po dlouhé době na venkovní hřiště nohejbalu a volejbalu sám. Což mi připomíná, že jsem s J*K* v pátek sázel nosné tyče sítí do země do připravených objímek na náhradních hřištích venku... To bylo taky skvělý...

V sobotu jsme také velice rychle po skončení her venku (setmělo se a něco jsme nestihli dohrát) vystřelili do ubikace a dopili načnutou lahvinku vína ze včera. Jeden z týmů šel z fotbalového hřiště ke mě na nohejbal 20minut. Já to obvykle ujdu za minutu hodně pomalou chůzí...

Neděle byla díky zpoždění dost nabitá a tak jsme závěrečnou disciplínu dost časově sekali, a protože jsme zmatkovali, tak nejprvnější kolo se hrálo s nesprávným časem u některých mužstev.... Ale co už, naštěstí je MM "sranda turnaj"

Tím pádem jsem jel domů 250km dost pozdě a smetl mě začátek deště, který pokračoval přes velkou část pondělí.

No a proč píšu o pondělí a tento článek vychází v čas, kdy normálně pracuji?

Jde to proto, že přestavba pobočky P* dopadla tím nejhorším způsobem. Při kopání nových dveří technici narazili na kabel, který tam dle mé úvahy neměl být, překopli ho a pak ještě jeden, udělali zkrat, ten o patro výše sejmul krabičku od Internetu, spustilo to poplach na centrálním pultu, takže přijela policie.... No prostě masakr.

A tak v pondělí ráno čekám na technika, nikdo nemůže pracovat, nikdo se nemůže dovolat - aneb takto dopadá centralizace :-(  Ředitelka pobočky poslala všechny domů, a uvidíme, jestli stihne technik limit 4 hodin od nahlášení. Limit končí v 11:30..... A tak tu straším sám spolu s jedním človíčkem, který tu drží službu do doby, než ho někdo vystřídá ve 13 hodin...