Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 19. září 2019

Smutek z mapy Bratislava Petržalka v OMSI

Toto video jsem nazval "Naposledy na mapě Bratislava Petržalka" , protože původní autor tvorbu vzdal :-(

Jsem z toho docela smutný, protože to, co se dělo nejenom pod mým prvním videem, ale zřejmě i jinde prostě nechápu.

Vím jen to, že jsem první video vydal, vypíchl jsem, že to je BETA a že tam dost věcí chybí a jeden kluk se nabídl, že tam "domaluje" ty jízdní řády. Pak právě proběhly podivné zprávy pod tím videem, které tam už nejsou. A hláška, že autor vývoj mapy ukončen.

Když jsem tedy dal dohromady již hotovou mapu, onu úpravu a přidal svojí drobnou úpravu HOF souboru, dopadlo to takto:



Update 21-září-2019
Pod videem jsem nalezl zprávu, že kdosi další bude ve vývoji pokračovat. Mě nezbývá nic jiného, než mu popřát hodně úspěchů...