Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 1. září 2019

OMSI2: Včerejší LIVE Stream k výročí zisku 300 odběratelů

Měl jsem 14 dnů na přípravu. Věděl jsem co chci. Přesto jsem valnou většinu přípravy dělal v pátek odpoledne...

Byla to zajímavá zkušenost, kterak jsem to stihl a měl 35 minut volna, ale pro změnu jsem měl strach z toho, že se mi nerozjede naplánovaný stream a že youtube bude protestovat,  takže jsem to začal ladit dost brzy,  abych pak zapl nahrávání 15 minut před začátkem. Tentokrát to nastaveno bylo dobře, což znamenalo, že dnes ráno jsem musel z live záznamu ostříhat ty zbytečnosti... (ve videu by měl zbýt odpočet pěti minut - pokud vidíte delší, tak youtube ještě nedokončil ten střih - trvá to i několik hodin)



Co k live dodat? Samozřejmě došlo k tomu, že jsem improvizoval, že jsem část předpřipravených věcí nepoužil (ach jo) ale že jsem stihl i něco málo vysvětlit