Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 16. září 2019

Shrnutí uplynulého týdne (37/2019)

A je to tu zas, opět píšu shrnutí pozdě v noci a dodatečně. Mám u tohodle týdne pocit, že se to zapsat mělo dříve...

Stalo se něco neuvěřitelného, napsaný příspěvek psaný už tak pozdě se neuložil, čehož jsem si všiml pozdě :-( Zůstala jen první věta po prvním zkušebním uložení. Pokusím se ho tedy tekonstruovat...

Celý minulý týden byl takový zvláštní a já byl v práci každý den do doby, kdy se i uklizečka čertila, že nemůže zakódovat barák (uklízí večer po skončení denních aktivit).

Ve čtvrtek jsem proto v kafárně (to jsem vyjímečně skončil velice brzy s prací) vypadal znaveně, což na hovor na téma "city" nebylo to pravé ořechové. Zvlášť když moje únava přecházela do jedovatostí, což jsem si uvědomil v okamžiku, kdy mě napadla tak příšerná myšlenka, že jsem ji nemohl říci nahlas. Bohužel jsem se ale u toho uchechtl, takže v kafárně vzniklo nedorozumění, které jsme si dlouho vysvětlovali. Naštěstí jsem vyřčení oné hnusné myšlenky nahlas zabránil

(update 18.září)
Nejmenovaný kolega mi v pátek vyprávěl story na téma bejvalka a těhotenství, pričemž jsem mu to v pátek odkejval a při odjezdu domů sledoval onu bejvalku s dvoletým dítětem, jak se motají kolem naší prací.... Teď ve středu jsem ten příběh slyšel znovu, ale s úplně jiným vyzněním, což mě nepřekvapilo. Ba naopak v obou případech dost poděsilo.

V sobotu byla rodinná oslava na zahradě, což znamenalo, že jsem řídil a opětovně otloukl Stříbrná Sršáň v úzkém prostoru při otáčení se - aneb jízda v zahrádkářské kolonii. Achjo. A pak opatrně jíst a pít, aby mě nesejmuli policajti a ani doktor, až se koukne na výsledky krevních testů, na něž chci jít v pondělí. A ještě dělat taxikáře, protože někteří jedinci na zahradě spali a nechtěli odvážet jiné jedince,  které tam přivezli... no prostě paráda.

Ani výhled na neděli a první oficiální RVHP v tomto školním roce mě moc netěšil, protože se očekávalo spíše jen jednání co bude. A to se splnilo...