Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 11. září 2020

Karanténa č. 2 - den 3. - získávám termín testů

 Dnešní den byl hodně o tom, že jsem se jak já, tak můj kamarád pokoušeli dostat se na testy na COVID-19, což ale předpokládá, že nám příslušná KHS vypíše žádanku.

Kamarád se rozhodl jít na kontrolu dneska a objednal se už dříve na čas 12:12, dnes mu volalo odběrové místo, že jeho žádanku nemá. To spustilo poplach i u mě, protože jsem měl jet do okresního města té pobočky KHS, která mě trasovala, ale neměl jsem datum ani čas. 

V případě kamaráda se žádanka objevila včas, v mém případě měla žádanka odejít do Thomajerovy nemocnice v Praze, proti čemuž jsem se ohradil. Na další hovor mi bylo řečeno, že žádanka platí celorepublikově, takže je to jedno....

Připomíná mi to toto /a ano, psal jsem to tu včera/:

Okamžitě jsem začal obvolávat nejbližší odběrová místa a hned na prvním, v mém městě, jsem pochodil. Prý neobjednávají a mám přijít v daném časovém období. Takže vyjdu tak, abych přišel pár minut po začátku onoho časového úseku a bude....

Odpoledne jsem neměl co dělat, takže jsem střihal druhé vánoční video ze tří, pak řešil to i ono, až bylo najednou 22 hodin a LIVE, který jsem slíbil kamarádce nejenže nezačal, ale já jej ani neměl připraven, takže jsem jej vzdal.

S kamarádkou jsem se dnes po poledni ostatně potkal - vyměnili jsme si věci potřebné, kratince popovídali a každý šel po svém. Asi jsem působil vyčerpaně a ospale a bodejť by ne, má noc byla jedna z těch špatných, kdy od půl třetí ráno jsem prováděl kontrolu hodinek co půlhodinu...