Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 10. září 2020

Karanténa č. 2 - den 2. Zbavuji se nejistoty

 Popsat dnešní den by mohlo být docela jednoduché, protože když jsem do devíti hodin vyřešil několikero pracovních hovorů a (jakákoliv) krajská hygienická stanice (KHS) se mi neozývala a to ani z okresních poboček, bylo mi to divné, ale zavolal jsem si na nejbližší pobočku. Paní o mě nevěděla, ale na jméno nakaženého kamaráda zareagovala, zapsala si moje číslo a prý až si ověří, že je opravdu pozitivní (v systému to asi ještě nebylo), tak bude řešit dál.

O necelou hodinku později volala paní z KHS ale z jiného okresu, prý je naše pobočka přetížena. Začal klasický výslech a hned při prvním telefonátu jsem vyfásl flastr, tedy karanténu a ponovu na 10 dní. O něco později přišel druhý hovor, neboť se paní zapoměla zeptat na mojí stav (rýmyčka, kašlíček, teploty, ztráta čichu a chuti). 

/Preventivně jsem si teď v 19 hodin dal kousek banánu - cítím že je nedozrálý/

Třetí hovor potvrzující místo datum a čas testu nepřišel. Takže nevím a čeká mě zítra nový hovor či hovory a pak vyrazit. Musím to zvládnout nějak ráno.

Tím, že ale přišel hovor na mě z KHS, začalo mi být jasné, že "to" přijde. Přišlo. Můj kamarád, který mě nahlásil na KHS jako svůj kontakt v době, kdy už měl horečku a kašlal, je pozitivní.

Zas a znova jsem si probíral, kde a kdy bych se mohl nakazit, ale bez znalosti, kdo byl ten první nakažený se to dá blbě "vypočítat". A pak to záleží také na mojí poctivosti při nošení roušky v onom období. Myslím si, že uvnitř budov jsem byl poctivý, ale....?

Ostatní rozhodčí a kamarádi v jednom se také tváří negativně a postupně i na ně přišla řada na jejich KHS, ale ti podle mě se všichni chovali jako já - tedy po venkovním pískání odejít na hotel. Tak snad dobrý..Samozžejmě, pokud jsem roušku nosil správně, atd.

Večer jsem si střihl natočení a zkompletování jednoho videa. vyjde ráno

No, když po sobě čtu některé odstavce, tak jsem se moc nejistoty nezbavil

Vtipkování na závěr:

Karel Václav Rais napsal horror z roku 2020: Pantáta Bezroušek

Víte, proč premiér přislíbil respirátor a roušky lidem od 60 let?
Protože Kalouskovi je 59.
Jinak jsem včera zapomněl zmínit nové video respektive LIVE, tak to rychle napravuji I když musím přiznat, že takovéhle velký neúspěch jsem v LIVE nečekal...