Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 9. září 2020

Karanténa č. 2 - aneb opět se "vezu"

 Tak a je to tady - podruhé mi začíná karanténa na téma covid-19, jeden rozdíl tu ale je, protože napoprvé to byla karanténa z důvodu mého vlastního kašle, teplot a ztráty chuti. Tentokrát si teploty a kašel užívají jiní....

Tak tedy: 

1. den karantény

Tušil jsem už něco včera, že přijde, takže jsem dneska striktně držel roušku na ústech co to šlo (fakt nepříjemné), až se na facebooku objevilo první varování, že se mezi účastníky víkendové akce - viz Shrnutí č. 36 - objevil koronavirus. Už potvrzený hygienickou stanicí.

Což znamenalo pokusit se kontaktovat šéfa, svého doktora, KHS - tedy krajskou hygienickou stanici, zkusit se objednat na test ala samoplátce....

Kdybych křičel z okna, dosáhnu lepšího výsledku. Takže jsem psal emaily a začal se balit že půjdu domů a zítra si vezmu Sick Day, a snad nějak seženu toho doktora na napsání karantény a žádanky na test

Poté se už objevil email do šéfa (HomeOffice do oficiálního vyřešení situace, na kterou mám dva dny) a také email od pořadatele oné nedělní akce - nahlásil mě na KHS - neb i on pociťuje příznaky, tedy horečku a kašel. A už šel taky na test. Co jsem vyrozuměl, tak tři lidi takto chrchlají a jeden (jeden z nich, nebo někdo čtvrtý????) je už "potvrzeně pozitivní".

No prostě a krásně - vím prd.

Což znamená, že budu mít opět trošinku víc času okolo. Například sledovat zprávy, co se děje u politiků. Dnes mě "práskly" do očí dva tweety, jeden z nich je trošku staršího data:

 No a když už jsem byl na twitteru:

Vím jen jedno: pro mě toto - Pod střechou se rouška nosí, venku nikoli, přiblížil Vojtěch nová pravidla - přišlo pozdě o nějakých šest dnů.


Mohu si tak jenom udělat tabulku, odkud by pro mě ten víkend přijít tahle nemoc mohla přijít a odkud ne. 

Seznam "odkud ano" je kupodivu kratší, než jsem čekal - v podstatě jen cca 3x bar /sklenice a čas při objednávce/ a pokud jsem si blbě nasazoval roušku v klubovně. Myslím, že budu minimálně dneska spát klidně