Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 27. září 2020

Shrnutí uplynulého týdne (37/2020, 38/2020, 39/2020)

Může se zdát, že jsem poněkud zaspal a teď se snažím dohonit hned tři týdny naráz, ale pravidelný čtenář blogu ví, že z důvodu karantény jsem měl až tolik času, že jsem psal zápisky každý týden, takže týden č. 37 od 7. do 13. září si může číst odsud (Karanténa č. 2 - aneb opět se "vezu") a pak postupně klikat na odkaz na Novější příspěvek. Ano, je pravda, že tento příspěvek byl středeční a tak pro úplnost dodám, že oba předchozí dny byla jen práce s rouškou, anebo samostatný pokoj u mě doma. Ano, zodpovědnost mi nedala a přestože jsem na oné "covidové" akci chodil hodně s rouškou, říkal jsem si - co kdyby....

Onen výše zmíněný 37. týden jsem se docela bál, co kdyby to "bouchlo" i u mě, protože jsem si dovolil v tomto týdnu jednu nezodpovědnost a to oslavu svých narozenin. Samozřejmě ještě před vyhlášením karantény vůči mé osobě a s minimálním počtem slavících...

Třicátý osmý týden začal dnem otestováním, aby pak pokračoval čekáním na výsledek a postupným ztrácením obav. Kupodivu jsem měl lehké obavy i po oznámení negativního testu, protože teď, jak se dává karanténa na 10 dnů, tak se může i tak stát, že se nemoc ještě rozvine, když bych byl v tom 1% lidí, u kterých to takto je...

No a teď konečně k aktuálně končícímu týdnu.

V pondělí jsem se trošku bál, co na mě bafne neudělaného, nebo co nebylo "pro jistotu" zadáváno mým kolegům a kupodivu se objevily jen dvě věci a obě na jednom konkrétním oddělení. Za tu první může pomalá práce při zadání práce pro nás, která se objevila (doufám, že ne úmyslně) až v můj první pracovní den. U té druhé se nedivím, konkrétní IT systém umím nastavit bez potíží jen já...

Tím, že máme studenta už druhý týden a správně jsem se o něj měl starat já (jenomže byla karanténa), bylo jasné, že minimálně v úterý si ho musím vzít na starosti já. A opravdu i vzal a objeli jsme všechny vzdálené pobočky, tedy P* Q* a F*, přičemž na oné první jsme toho měli nejvíce. Například namontovat bedýnky pod monitory, aby se děvčata mohla účastnit školení přes Skype. Bylo to zajímavé, protože jsme to montovali v openspace prostoru, ale do bedýnek se dají zapojit sluchátka... A pak nastala práce pro mě ohledně druhého problému a student mi dělal druhé oči, takže jsme to zjevně nastavili dobře, neboť nebyly reklamace...

Středu mám lehce v mlze, ale protože nastal čas, aby student zkusil "nastřelit" pár konektorů na jabely, využil jsem toho a jemu plus mému kolegovi jsem zapůjčil jak krimplovací kleště, tak tester, obojí soukromé. Takže mohli kabely dělat oba, neboť máme jedny pracovní kleště tohoto typu, tak si mohli i svoji práci kontrolovat. Bylo to zajímavé i proto, že hned druhý kabel udělal na testeru doslova diskotéku. Ano, předchozí student dělal koncovku na druhé straně, respektive obě koncovky, takže kabel fungoval, ale teď se udělala ta jedna koncovka přesně podle barviček, jak mají na těchto kabelech být... Ale měli jsme i onen dobrý salát, snědli jsme si ho s kamarádem A* přímo v místě, kde ho prodávají...

To čtvrtek byl klasický. Tedy.... no vlastně nebyl. Z mého obvyklého objíždění zůstala jen zajížďka na pobočku F*, kde jsem trošku něco pošolíchal, abych se pak naobědval s kamarádnkou v rámci kafárny. Ona problémy s děckem, jež se rozešlo s přítelkyní po nějaké rýmičce, já problémy s tím, že v mé blízkosti respektive spíše mamky obchází smrt - Umřel mi strýc (patřící k tetě, jež umřela teď nedávno) a mamčiná kamarádka, jíž jsem celý život říkal teto, je v neléčitelném stadiu agresivní rakoviny...

Jak mohl dopadnout první pokus o LIVE vysílání na streamu poté, co se objevila tramvaj KT4D s opravenou fyzikou, jež mi "dorazila" hru OMSI do předsmrtných křečí netřeba mluvit. Je to po delší době záznam, který jsem zničil asi tak 30 minut po dojetí, protože to nebylo o OMSI, jež prostě odmítalo tuto tramvaj zobrazit na správném zobrazovacím místě ale o úplně jiné hře a o mém nesouvislém blekotání.

Přesto jsem se pokusil v pátek o další LIVE, který jsem si ale potupně předtočil kompletně celý, od úvodního monoskopu a po konečný monoskop. Bylo to těžké, protože OMSI onu soupravu KT4D zobrazovalo na nezvyklých místech. Absolutně to nechápu, proč by přidání jednoho typu tramvaje rozházelo spawn úplně všech tramvají, ale přímo před očima se mi to dělo. 

Po třech couváních a čtyřech jízdách dopředu mohlo natáčení začít. Nedojel jsem ani do cíle, OMSI bohužel mělo další předsmrtnou křeč... Měl jsem pak nějakých 90 minut na vzpamatování se. V práce se mi totiž totálně nedařilo a ačkoliv jsem dělal jen duševní práci, zkazil jsem úplně všechno. Snad poprvé jsem polovinu šichty raději strávil na mobilu a čekal na nějakou poruchu. Tu a tam nějaká drobnost přišla....

Ale teď ten LIVE:

Jak jsem psal výše, kromě úvodního a koncového monoskopu bylo úplně vše předtočeno, včetně onoho "čekacího videa" s osobou v létajícím obleku. To jsem měl připraveno už dříve a teď se do vyjádření mých pocitů přímo hodilo.

Jinak mám maličko zlost, protože onu tramvaj mi doporučil autor mapy Autoslava a doporučil mi i repaint. Jenomže z komunikace na chatu je vidět, že jsem se buďto sekl o písmenko v názvu repaintu, nebo............ ? Nechci tu druhou možnost ani domýšlet :-(

Mimochodem - protože jsem neřekl, že jde o předtočenku, tak si pár lidiček tohoto faktu ani nevšimlo, některým bylo divné, že řídím a současně píšu. Ti, co by viděli mé nastavení stramovacího softwaru by si všimlo, že diskuzní chat mohu promítat jen do jízdy, ale texty dneska byly i v úvodní znělce a čekacím videu...

Každopádně když už běželo ono vysílání, byl jsem už jakž takž v pohodě, ale díky padajícímu OMSI se mi nechtělo dávat nějakou další linku, ale ani měnit závěr oné předtočenky. Mohl jsem ho změnit, ale nezměnil...

Sobota odpoledne byla jasná - pokus o reinstalaci OMSI, kde jsem si za odpoledne stihl rozběhat jen jednu mapu a to právě Eberlinsee a onen nepovedený LIVE zkusil projet se stejnou tramvají po stejné trase. Pro jistotu jsem se objevil na speciálním objevovacím bodě mapy na Schönauské straně a na konečnou si dojel. (Akorát jsem si popletl dva speciální objevovací body a jel z toho druhého, ale to vem čert, časově to vyšlo plus minus nastejno. Na další mapy nezbyl čas a možná ani chuť, ale v čechách budeme mít v pondělí státní svátek, takže budu mít čas navíc....


Sobotní a nedělní dopoledne mají zaběhaný průběh, je to vždy stejné - pokud mám maličko času, dívám se na jiné youtubery, víc nestihnu. Nedělní odpoledne zabraly návštěvy a psaní tohoto textu (začal jsem psát ve 14:35, skončil jsem v 18:16) A to nemám natočeno video pro dnešní den.

Update 23:30 - video je zde, a taky podle toho vypadá: