Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 31. prosince 2020

Silvestr 2020 aneb tentokrát bez televize...

(psáno 1.ledna 2021, posunuto zpět)

Když se tak dívám na své silvestrovské zápisky, říkám si, že začínají stejně. 
"Sedím si tak u počítače, sám, a dívám se..."

Doba koronavirová a zákaz vycházení spolu se zavřenými hospodami udělalo letos své, takže se mi podařilo sejít se se třemi kamarády a zapařit si nějakou tu kooperativní hru. Záznamy z některých her dám v některém Gameplay videu, spolu s patřičným komentářem....

Jinak jsem měl připraveno jen jedno video, které si shlédnu dodatečně:

Televarieté - Silvestr 1982

Hráli jsme tentokrát tak dlouho, že mi zbylo jen 15 minut do již tradičního silvestrovského videa, které jsem točil na záznam a pak - díky nepotřebování střihu - rychle po půlnoci nahrál na Youtube, doskočilo mi tam ještě s loňským datumem. Alespoň je zaznamenáno tam, kde být má :-)

Ve videu hovořím o novinkách co chystám a pak osamoceně(?) a tiše čekám na Nový rok...
 

Schválně jsem čekal, jak to bude s rachejtličkama kolem mě a jak hodně bude dodržován zákaz vycházení - no, podle zvuků z mikrofonu, který jsem nastražil za okno zevnitř, si umíte udělat představu. A aby nebyla zkreslená, tak dodám, že toho bylo trošku méně než loni...