Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 10. listopadu 2011

Co jsem to jenom (proboha) poslouchal (21.)

Dnes se ještě jednou vrátím k tomu co jsem poslouchal a odbočím spíš k tomu, co jsem poslouchat chtěl.
U téhle písničky jsem totiž v tom "úděsně velkém" množství písniček Karla Gotta nedokázal najít tu, která se mi líbila.

Až se mi vhodnou kombinací slov z písně podařilo najít název písně a měl docela zlost, protože píseň, kde se zpívá o brodu, se jmenuje "Zloděj dobytka". Nojono, nemám pořádně přehled o diskografii nebo důvodu vzniku (a původu) téhle písničky. Ani na youtube jsem nenašel originál hraný klip

Karel Gott - Zloděj dobytka

(alternativně uložené totéž)

Má to ale jeden háček - tak, jak je toto hráno mi to mým současným uším nezní líbivě. Jsem si ale jist, že jsem neposlouchal některou přezpívanou verzi

V šedesátých letech tuhle píseň zpíval jak Miki Volek, tak Karel Gott, otázkou je, kdo dřív. Netuším.

Přidám ještě jednu píseň Karla Gotta, kde se objevuje dobytek - Zdvořilý Woody - studiová verze nebo exteriérová verze klipu.