Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 25. listopadu 2011

Po třech letech kantoření zjistíte,...

Kamarádka začala učit před dvěma lety a kousek na jedné škole. Byl jsem u ní na návštěvě a tak jsem se ptal, co a jak se jí daří.

Jak to tak bývá, nějaké kolegyně závidí, jiné jsou kamarádské, to je asi všude stejné. Ale ty děti

Po třech letech kantoření zjistíte, že zkratka Hrubého domácího produktu (HDP) je High dentisy population. Budiž, to je ještě na pochvalu za pohotovost :-) Ale u druhých dvou věcí, které dala kamarádka k dobru jsem měl problém uvěřit.

Které vesnice/města zničil výbuch Vesuvu v r. 73 před Kristem? Lidice a Ležáky


Hyena je sudokopytník.

PS: Věčně nevím, jak se odlišují lichokopytníci a sudokopytníci

update: Sudokopytníci mají dělené kopyto, jako třeba kráva, koza, ovce... lichokopytníci ho mají vcelku, jako třeba kůň

2 komentáře:

Magog řekl(a)...

Doufám, že teď už chápeš moje věčné narážky na to, jak mohl kdosi odmaturovat.
Mám mamku učitelku a správkyni sítě na chrudimském gymnáziu. Odtud pochází převážná většina mnou posuzovaného vzorku studentů jakož i učitelů. Zbytek vzorku jsou příbuzní.

Pelin řekl(a)...

Magog: Cožpak o to, to já už mnohem dříve viděl příklady lidí, u kterých jsem silně pochyboval o pravosti jejich vzdělávacího dekretu (ať už to byl výučák nebo dokonce i diplom inženýra) a chápal jsem i dříve tvé narážky na vzorek tvých lidiček...

Jenže jsou věci, které považuji za samozřejmé a které mě vyvádějí z míry, když někdo prokáže jejich neznalost.

No dobrá, u hyeny jsem ještě se skřípěním zubů ustoupit, ale u Lidic ?!?