Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 14. listopadu 2011

Krátké shrnutí sedmi dnů (45.)

Už druhý týden jsme v práci měli dělat jistou činnost pro převod uživatelských účtů do nového systému, ale...
Bohužel, protože se to dělá všechno nahonem, bez znalosti našeho prostředí, dopadá to tak, že se něco málo zkusí, pak se zjistí, že to nefunguje, a to je pak zlé, když to něco zablokuje. A toto zkoušíme za plného provozu.

(Třikrát posunutý) Pilotní provoz měl skončit shodou okolností dnes ráno, ale ostrý provoz nezačal, neboť není rozposlána nová verze návodu, respektive kdo si ji umí najít, ten ji má... Ale popořádku

V pondělí minulého týdne jsme se pokoušeli předat ID našich účtů, což se podle návodu nepovedlo, takže mě šéf odpoledne odvolal z obvyklých prací, takže mí kolegové měli veselo, protože (konečně) se museli věnovat mému zastupování. Můj problém v úterý byl ten, že já nejsem vedoucí počítačák, takže na mě nechodili data, správné návody či nové skripty, takže jsem 10 hodin věnoval tomu, abych si toto srovnal a převedl dvě první uživatelky.

Když jsem měl holky převedené, došla zpráva, kterou bych parafrázoval "všechno špatně - budou nové převáděcí skripty, čekejte", takže jsem je s klením začal převáděl ručně zpět. Bohužel jsem zapomněl na jednu důležitou věc - Microsoftí Exchange 2010 není plně integrován do domény s Windows 2003, takže jsem sice perfektně zvládl narovnat doménu, ale emaily dámám chodili zvláštně. Takže ve středu ráno bylo potřeba znovu zapracovat... a pak čekat do čtvrtka...

Ve čtvrtek přijeli mládenci z jisté nadnárodní firmy, jeden mluvil česky, druhý slovensky a úderem desáté hodiny dopolední jsme začali procházet to, co jsme si měli připravit my (jako bonus se toto mělo dělat na krajské pobočce na účtu krajského informatika, proto jsem to dělal já na pobočce okresní) a celkem nepřekvapivě jsem si to připravil poctivě. Přesto až ve 13 hodin jsme začali seznamovat obě děvčata s novým přihlašováním se do počítače.

Zbytek týdne už opravdu stručně - pátek škola, sobota tvrdý odpočinek a v neděli dračáček...