Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 3. listopadu 2011

Letadlo s hokejisty (5.)

Opět jedno zpět v čase, tentokrát ale úmyslné - pozdržoval jsem zprávičku o letadle, co spadlo s hokejsty v rusku. Očekával jsem totiž, že přijde další dementi a vyslovení jiné teorie (ostatně pár teorií jsem na blog ani nekopíroval, nemělo to cenu)

Leč od této zprávy nebylo ve zprávách nic: Piloti se u Jaroslavle nedomluvili. Jeden stroj zvedal, druhý brzdil

A já se ptám - tohleto fakt jde v letadlech udělat ?!?

2 komentáře:

Magog řekl(a)...

IMHO obě sedadla pro piloty by měly být funkčně stejné. Tedy mělo by být možné z obou míst provádět stejné úkony - tedy všechny úkony. Tedy ovládat brzdy podvozku i přípust motorů.
V článku je hláška, že piloti spolu soupeřili. Tohle samo o sobě bylo z mého pohledu příčinou nehody.

Pelin řekl(a)...

JJ to soupeření mě děsí. Navíc v dalším článku spekulovali(?) o tom, že jeden z nich měl v sobě barbituráty...