Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 30. listopadu 2011

Nová témata (na delší dobu naposledy)

Od ledna se chci věnovat psaní bakalářské práce natvrdo, takže nebude čas psát denně o něčem a dohledávat věci k novým tématům. Psát na blog sice budu, ale značně volněji...

Na měsíc prosinec jsem si usmyslel, že budu psát o těchto tématech:

  • pondělí : Souhrn minulého týdne
  • úterý: Co jsem to jenom poslouchal? - Těchto zápisků se mi  v tuto chvíli naskytlo několik, takže budu v tomto seriálku pokračovat i v lednu s tím, že navážu i nějakým volným pokračováním. Vyjímka bude 27. prosince, ten jsem si rezervoval na něco jiného
  • středa: Moudro dne
  • čtvrtek a pátek: volné téma, ale část z nich si zabere úterní seriál "CSPP", opravdu jsem si vymyslel dost kousků k popsání
  • sobota je vyhrazena na nějaké to video, které mě zaujalo.
  • neděle: Návody - rád bych na blog dal něco počítačového, co by se mohlo hodit i jiným (hlavně mě, až to zase budu někde potřebovat :-)