Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 12. srpna 2012

Železniční přejezdy (1.)

Občas je děsivé sledovat, jak se někteří řidiči chovají v blízkosti železničních přejezdů a přímo na nich. Tím, že jsem jel na svoji dovolenou po dálnici (a nikoliv variantně po silnicích první a druhé třídy) jsem se valné většině z nich vyhnul, ale u těch zbývajících jsem si občas připadal jak v následujícím pořadu, který je na Youtube rozdělen na dvě části:


Řidiči postrach přejezdů 1.


Řidiči postrach přejezdů 2.


Já sám brzdil před nechráněným přejezdem, mimo obec, na trati, kde už nejezdí pravidelná osobní doprava, ale vím, že teď o prázdniny a současně o  víkendech jezdí. Ale zpomalil bych i tak, ten přejezd není úplně hladký. Prosvištěl kolem mě mládenec, ani nepoužil blinkr a na přejezdu jsme projeli současně vedle sebe ...