Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 24. srpna 2012

Studie - 95% lidí se chová jako ovce

Nedávno jsem narazil na článek, který v nadpisu konstatuje to samé, co já - "Studie dokládá, že až 95% lidí se skutečně chová jako ovce" a tento článek pak pár dalších serverů přejalo.

Je to zajímavé počtení a zhruba uprostřed je následující věta: Pokud dokážete bez přemýšlení odpovědět na tyto otázky, pak jste jeden z deseti, ...

Jaké jsou vaše prvořadé cíle? Kterým směrem se ubíráte? Kam se chcete dostat během příštích pěti let?
Dokážete odpovědět nějak takto?

1. Moje tři nejvyšší cíle jsou právě teď tyto...
2. V průběhu příštích pěti let bude můj život úplně jiný v těchto ohledech...

3. Nejdůležitější překážky na mé cestě jsou tyto...
4. Dovednosti, ve kterých se potřebuji zdokonalit, abych dosáhl svých cílů, jsou tyto...

Já sám mám chuť po přečtení tohoto článku jít si zabečet :-(