Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 21. srpna 2012

Sen z tábora - kochám se

Tento sen je velice jednoduchý a pamatuji si jej v podstatě jen proto, že na úplný závěr se v něm objevuje jistá "proprieta" z mých "německých" snů.

Úvod snu mám v mlze, ale je o tom, že se setkávám s kamarády z tábora, něco řešíme a pak se rozcházíme. Všichni byli v mém městě a já si to v klidu a pohodičce levituji na ulicí vedoucí od tramvajové zastávky P*  k nám domů. Je krásná měsíčná noc a já si to zlehka a v poklidu levitačním letem nějakých pět metrů nad zemí šinu k domovu. Není to ale let nějak moc plynulý, protože se kochám okolím. Pak ale proti mě jde medvěd, zřejmě grizzly a jde po dvou. Tu si uvědomím, že mám jistý problém. "Jejda, medvěd strážce" pronesu v poklidu, přestože se po mě medvěd natahuje. Udělal jsem mu ale "vlnu", kdy jsem na moment popoletěl výše a současně rychle za něj, vědouc, že se po mě neotočí. Neměl ani potřebu, neboť asi tak 50 metrů jdou za ním další dva medvědí strážci a s těmi budu mít pravděpodobně větší ..........

Náhlé vzbuzení sen přerušilo, ale dá se očekávat, že má cesta domů by měla stupňující problém, tedy pokud bych nějak překonal dva medvědy, dále by byli zřejmě 4, 8, 16 ...

Žádné komentáře: