Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 2. června 2012

Odkud se berou české písničky?

Odkud se berou české písničky? Inu, často ze zahraničí

V minulém příspěvku zmíněná Vlaďka Prachařová si vypůjčila skladbu od skotské skupiny MIDDLE OF THE ROAD, jenž hráli v téže době, co Vlaďka zpívala...

Vlaďka Prachařová - Nejdu, nejdu ven (1971)


MIDDLE OF THE ROAD - CHIRPY CHIRPY CHEEP CHEEP (1971)



Od této skotské skupiny si vypůjčila píseň Sakramento Hana Zagorová. U této skladby poprvé Youtube zklamalo a záznam nevydalo, nezdá se dokonce, že by záznam byl kdekoliv na internetu. Proto se budete muset spokojit jen s českým textem...

Middle of the road - Sacramento

Hana Zagorová - Sacramento


Kus od města máš svý místo
I já to místo znám
A z knížek jsi dal mu jméno
Sacramento

Jsou tam dva sruby a malej prám
A všem se chlubíš - to já stavěl sám
A máš ho rád

Svý Sacramento
Svůj nedělní chrám, svůj ráj
Tam nad řekou

Ten první srub má tvůj brácha
Ten krásnější ty sám
Kdo vozí svou dívku tam, ten zločin páchá
Mě ale v páru smíš s sebou brát
Já totiž na kytaru umím hrát
A ráda mám

Tvý Sacramento
Tvůj nedělní chrám, tvůj ráj
Tam nad řekou

Hned jak v dubnu sejde sníh
Zase vyjedeme, já se vždycky ráda vrátím
Óóó, i když ty bloudíš v dálavách
Ve mně stále zůstává

Tvý Sacramento

Kus od města máš svý místo
I já to místo znám
A láká mě vážně jen to
Sacramento

Né kvůli tobě, jak říkáš rád
Jen kvůli tomu domu z hrubých klád
Tam jezdívám

Na Sacramento
Náš nedělní chrám, náš ráj
Tam nad řekou

Sacramento, Sacramento, Sacramento
Sacramento, Sacramento, Sacramento...

Update:
Youtube vydalo ještě jednu verzi písně Sacramento, ale s jinými českými slovy

Vladěna Pavlíčková - Sacramento (Vrať se do Sacramenta)