Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 12. června 2012

Shrnutí uplynulého týdne (22.)

Klid a mír mé duši ani tento týden nepřinesl, i když už tu jsou alespoň náznaky.

Zdá se, že se situace v práci u nás uklidnila, takže pondělí probíhalo po delší době normálně, ale samozřejmě se musela najít příležitost, aby došlo k nějakému mému zklamání. Tentokrát za to mohly naše náhradní počítače, které předinstalovávali kolegové. Otevřeli bednu s počítačem, připojili disk, nahráli systém, vše odpojili a pozavírali. To udělali asi 20x. První počítač, který jsem po nich vzal do ruky hned při první náročnější instalaci, kterou jsem na něm musel udělat, najednou začal roztáčet větráčky do otáček, které jsem u tohoto typu počítače snad nikdy neslyšel. Tak jsem jej otevřel a prsty začal vyndavat chuchvalce prachu.... Nechápu, když už kolegové počítač otevírají, to nemohli ten prach i jen vyklepnout?!?

Kdykoliv napíšu, že je v práci klid, hned v dalším textu to musím dementovat. Agentura JPP mi v úterý odpoledne těsně před mým odchodem domů donesla informaci, že mě kdosi z mých kolegů mě zkoušel pomlouvat u ředitelky pobočky F*. Jedna z vět od agentury JPP byla: Prý se straním kolektivu.  Hned v úterý na dračáku mi to bylo jedno, ale ve středu mě tato větička v práci docela žrala. Ano, z pohledu mých kolegů se straním jejich kolektivu, neboť jsem věčně v pohybu po problémech a v kolektivu lidiček z poboček :-) Nesedím v kanclu věčně u internetu a nepopíjím kafe... Každopádně jsem udělal kratičké vyšetřováníčko, kdo byl ten ukecanej a zúžil jsem to na dva kolegy. Jeden k poslednímu červnu končí výpovědí a druhému již bylo naznačeno, že se s ním od prosince nepočítá. O obou je mi známo, že donášejí, resp. v prvním případě donášeli...

Ve čtvrtek, kromě návštěvy zubaře se o pevnou část naší pracovní doby nedělo nic zajímavého, pouze jsem od kolegyň nasbírával podněty pro nahlášení na helpdesk několika specifických problémů s programy. Jejich převodem z"lidštiny" do "počítačovštiny" jsem následně strávil 3 hodiny čistého času...

Tím, že píšu tento zápisek se zpožděním, vůbec mě nenapadá, co jsem dělal v pátek, tedy kromě toho, že z mého účtu bezhotovostně mou vlastní rukou odplynuly řádově tisíce korun na různé platby :-(

Sobotu jsem věnoval rodině a pak relaxaci. Vypadá to, že jsem nalezl po delší době hru, která mě zaujmula, už jen podle videi na Youtube - je to simulátor autobusu. Stojí pouhých 990 Kč, takže po nejbližší výplatě se půjdu rozšoupnout ...

Neděle byla zajímavá tím, že jsem o polednách vyjel do Prahy na jednání a vrátil se v deset večer. To, co se projednávalo je z pohledu tohoto zápisku nezajímavé*), to až to okolo je zajímavé... Příjezd do Prahy mívám obvykle ze směru od Ruzyně a zde co nejdříve se snažím přesednout na tramvaj. Tím, že jsem jel autobusem, který mě do Prahy dovezl o hodinu dříve, bych tramvají bez jakéhokoliv přestupování v klidu dojel na místo a zabil bych tím poměrně dost z tohoto náskoku. Z původního námětu na následné cestování "tramvaj+ždibeček pěšky" se mi velmi rychle stal horor, neboť obvyklé tramvaje z Červeného vrchu nejezdily a byly tam pro mě neznámá čísla, neboť tramvaje přes Letnou nejezdí, ale jezdí tam náhradní doprava a ta byla navíc rozdělená na část autobusovou a na část tramvajovou. Čili vzniklo cestování "tramvaj+bus+tram+pěšky", přičemž každý přestup byl o tom, jak najít místo odjezdu ... Toto jsem při zpáteční cestě nechtěl absolvovat, takže jsem volil variantu "B", tedy úprk na metro "C" s přestupem na "A". Hlášení řidiče metra "stanice Hradčanská z technických důvodů uzavřena, zastávkou se projíždí" mi zkomplikoval přestup na meziměstský autobus. Ale dohonil jsem ho zavčasu, i místo na sezení mi zbylo...

Malinko přejedu ještě do 23. týdne, neb to souvisí.

Z neděle na pondělí jsem měl hned dva sny, které jsem si zapamatoval, na rozdíl od předchozích cca 10 dnů, kdy pouze vím, že se mi něco zdálo. Je to jasné, nějaký vliv na mé sny prožité události mají, ale otázkou je, jaký vliv a jaké události. Jak totiž označit sen, v němž mě vyčapal doma zlý "německý" dohližitel v mé netrpělivosti a za trest zabetonoval vchod do našeho domu? To druhý sen, kde ničím začarovanou zámeckou knihovnu a osvobozuji kamarády je pro mě naprosto jasný :-)

Každopádně mi toho na blogu chybí popsat ještě hodně a tím, že v tomto roce píšu zhruba jeden příspěvek denně a zhruba co třetí či čtvrtý den píšu do série "CSPP" a mám je předepsané dost dopředu, na oba zmíněné sny se dostane až 24. června resp. 3. července. Ale není třeba zoufat, hned zítra vyběhne příspěvek o snech také - "Chození po českém středohoří" který má také co říci.
--------
*) Sen kamaráda před nedělním děním je popsán zde: Prchání před dinosaurem