Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 8. června 2012

Shrnutí uplynulého týdne (21.)

Tento týden byl poměrně poklidný

Pondělí začalo nečekaně - telefonátem z pobočky P*, že se část kolegyň nemůže přihlásit do počítače. Bylo to zvláštní na první pohled, ale když jsem na pobočku dojel, ukázalo se, že problém vznikl všem, kteří se přihlásili až po určitém čase. Vypadalo to na problém u nás, ale po půl hodině jsem byl nucen říci, že problém vznikl někde jinde a jal se přeinstalovávat autentizační mechanismy na 10 počítačích téměř naráz na nejnovější systém (samozřejmě tři jsem musel udělat extra ručně, protože instalační skript na ně nezabral) a pak jsem čtyři hodiny čekal, až se zklidní situace na lince, kdy si každý počítač z pobočky P*, ale také z pobočky R* (kde jsem něco nechal udělat firmu A*, aby přebila ne zcela vhodné nastavení od firmy F*). Člověk by neřekl, co udělá s linkou 10 počítačů z pobočky R*, které si z vnější strany postahovaly nějaká ta data z pobočky P* a co udělá 10 počítačů z pobočky P*, které chtěli komunikovat po této lince opačným směrem. Po 12-té hodině se přenosy oběma směry konečně zklidnily...

Úterý by se dalo popsat slovy "čekání na dračák", na tradiční úterní cestu na pobočky P* a R* jsem nejel, když jsem si ji užil včera. Dračák dopadl tak jak dopadl, bylo několik silnějších postav několik slabších (= nižší úroveň) a tato nevyrovnanost možná způsobí odchod jednoho z hráčů právě této slabší postavy...

Ve středu večer jsem se doma odměnil pivkem, neboť se mi podařilo konečně prorazit přes helpdesk naše problémy k vyřešení. Jeden jsem vyreklamovával nadvakrát, druhý natřikrát. Ale konečně jsou programy upraveny.

Čtvrtek mohu nazvat dnem personálního zemětřesení - jeden z našich ředitelů končí a hlásí se na jeho místo šest lidí (do konkurzu, zdá se mi ale že je vítězka již známa), jeden z mých kolegů tak dlouho rozhlašoval na pobočce A* že bude končit tak dlouho, až se to doneslo našemu šéfovi na pobočku Ch* a hned je z toho aféra

Co mě hlava nebere je to, že jak čtvrtek a pátek byl dnem zapomínání, respektive zablokovávání PINů. Nejprve jsem se díval na svojí čipovou kartu a hledal na dva pokusy PIN, pak se ozvali dva kolegové, že ti nedali PIN ani napotřetí a na závěr jsem si zablokoval modem na mobilní telefon, opět špatný PIN. V tomto posledním případě jsem ochoten se hádat do krve, že jsem PIN zadával dobře, protože po zablokování toho modemu jsem si hned domnělé číslo PIN zapsal na kus papírku a hned po nalezení originálního listečku s PIN/PUK si ho zkontroloval. Byl stejný....

Sobotu dopoledne a neděli odpoledne jsem věnoval rodině, ve zbytku se učil na zkoušku...