Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 17. června 2012

Zpět v čase: Druhá akce v Růžené

Loď v Růžené
V druhé polovině května jsem se vrátil na místo činu, o němž jsem napsal značné množství příspěvků, neboť se děli věci jak v reálu, tak i v mých snech.

Když to vezmu chronologicky:
  1. Videotrailer Růžená - zde upozorňuji na začínající sérii a ukazuji, co se dělo v reálu
  2. Růžená: jeden hloupý comment a co z toho bylo, aneb nevyjadřujte se, váš názor může být pokroucen a může být zneužit
  3. Růžená: cesta do Růžené - aneb jak se cestuje na místo pod dohledem astrálního cestování
  4. Růžená: Pobyt v Růžené - konfrontuji reálné dění v sobotu s tím, co jsem měl ve snech. Ve videu v tomto postu hovořím o jisté lodi, kterou jsem si letos vyfotil. Samozřejmě, když jsem si jí chtěl vyfotit, tak jsem zjistil, že baterka v kameře je vybitá. Miluju tato zjištění :-( ještě že jsem měl mobil ...
  5. Růžená: Zamyšlení a Zastavení - zápisek z jedné psychologické hry
  6. Růžená: Cesty domů - aneb ani cesty domů se neobejdou bez astrálního dohledu 
  7. Růžená: Moudro dne - zachycené moudro dne z akce
  8. Růžená: O dva víkendy později - malinké dozvuky
Letošek takhle bohatý nebude, kromě malinkého shrnutí ve shrnutí týdne vlastně jen tento zápisek. Tak nějak není o čem psát - V pátek jsem dojel mezi prvními, po večeři jsem si sestavil své mobilní výpočetní středisko a odřídil první kola šachů... a po hře pro dospělé šel spát.

Problém spaní v Růžené však stále pokračuje, v sobotu ráno si uvědomuji, že se dívám na hodinky v 6 hodin ráno, v neděli jsem nespal už v pět hodin. Tuhle záhadu jsem nerozluštil doteď. Jak jsem tu už psal kdysi dávno - když někde spím poprvé, mám s tím problém, ale z tohoto pohledu je Růžená pro mě už známá...

Rozlouskl jsem ale jiný problém - ve videu z loňského roku ve čtvrtém zápisku jsem měl natočenu jistou nedostavěnou budovu, v sobotu odpoledne a večer jsme ji směli používat, resp. jednu její čtvrtinu. Zhodnotil jsem, že si budovu z vnitřku zřejmě nepamatuji ze žádného svého snu. Klidu na spánku mi to však nepřidalo...

Zhodnotit tuto akci, narušenou hokejovým semifinale (CR x SR), mi jde stále těžce, protože jak loni, tak i letos mám problém s tím, že mi přišlo, že to chvílemi vůbec neodsejpalo a protože jsem něco podobného psal i loni, mám skoro pochyby, zdali na ní pojedu příště.

Rozhodně na ni pojedu jen pokud budu více v pohodě, než jsem byl v neděli odpoledne, protože při cestě zpět jsem se málem netrefil na mostek přes řeku - tak hluboce jsem se za jízdy zamýšlel...