Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 23. června 2014

Rána do palice

Úplně prapůvodně jsem si chtěl tento čas vyhradit jen na popis víkendu (prakticky zcela bezpočítačového, ale bohužel to nejde. Musím se totiž vypovídat ze šoku, který mě potkal ...



V pátek přišel update jednoho našeho programu (který měl dorazit ve čtvrtek odpoledne, ale nedorazil) a protože jsem chtěl  vyrazit na S* opravdu včasně, abych si mohl užít volna co nejvíce ještě i v pátek, požádal jsem kolegu, aby to odbavil sám.

Tvářil se, že i on dneska krapínek pospíchá, ale prý to udělá na dálku. To byl pátek ....

V pondělí ráno mi do očí hned po příchodu do práce pad do očí "výhružný" email z našeho centra, že jsme po updatu nesynchronizovali data do centra. Říkal jsem si, okej, půjdeme v synchronizačním řetězci pospátku a zjistíme, že něco nedoběhlo, nějaká prkotinka, která lze snadno napravit (ručním posláním souboru).

Pche. Nebyl pořádně dokončen ani krok první, zálohování, což mě pochopitelně dožralo, aby pak přišel kolega a omluvil se, že to nezvládl, že usnul...

Tato příhoda mi naštěstí zcela nesmazala onen pozitivní náboj, který jsem si přivezl ze S*, po dvě dopoledne jsem pomáhal kolem domku kamarádů, za což jsem byl odměněn po oba večery buřtohněm a vínkem, no a sobotní odpolední procházka lesem s focením jedovatrých bylin za určitým úmyslem udělat si srandu ze svých přechozích fotek s boubami, byla vůbec to nejlepší.

Zjišťuji, že když "blbnu" sám se sebou a není nikdo, kdo by si ťukal na čelo a kritizoval mě, tak si odpočinu asi úplně nejvíce (o nabíjení energií nemluvě), zvlášť, když takto blbnu bez počítačů a jiných podobných udělátek....