Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 1. června 2014

Shrnutí (jiného) víkendu. Nebo spíše týdne?

V pondělí 19. května jsem tu psal shrnutí víkendu, jehož jsem se zúčastnil ve sdružení, jež se zde nejmenuje. Po tomto víkendu budu muset psát spolek, neboť se nám změnili zákony, konkrétně občanský zákoník a my jsme se sdružením spadli do kategorie spolek.


Než se však dostanu k popisu aktuálního víkendu, doplním i poznatek z mezivíkendu. V sobotu jsem si užíval hru Gurps s lidmi, se kterými se cítím v pohodě a dokonce ani dění ve hře neubližuje, přestože je z postapokalyptického období v budoucnosti. V neděli pak troška práce v domácnosti. Prostě klídek a pohoda.

Hned od pondělí začal mazec. Ono sdružení má dva volené orgány a volby měly být právě teď o víkendu, takže se probudili lidé, o kterých jsem si myslel že už ani neexistují a začali vyvíjet horečnou činnost, nemluvě o aktivních lidech, kteří také vyvíjeli činnost a chtěli po mě součinnosti. Využil jsem této činnosti a po lidech, kteří mi dva roky neodpověděli ani na jeden email, když jsem něco potřeboval a vydyndal z nich to co mi dlužili např. z loňska zprávu druhého orgánu spolku, kterou doteď nikdo nedodal (a dokonce ani nepřednesl na akci, jež je popisována v Souhrn první části víkendu) S letošní zprávou to bylo taky zajímavé - jsouc členem onoho orgánu a jediným plně aktivním, který znal situaci ve spolku, jsem zprávu sepsal za sebe už o týden dříve a všem ostatním poslal "na vědomí a k vyjádření". Nulová reakce, ale už ve středu přišla zpráva od druhého z členů (od toho samého co poslal loňskou)... O téhle zprávě a dění kolem ní by se toho dalo napsat hodně, ale z dob minulých mám v sobě zakódovánu autocenzuru.

Tentokrát, na rozdíl loňska, jsem se z práce urval okamžitě v první minutu co to šlo (něco málo jsem měl naděláno) a na setkání dojel jako druhý, za což jsem byl po právu potrestán tím, že jsem šel přebírat ubikace - první přebíral kuchyň a už chystal dobrou buchtu pro všechny.

Pár lidí (čti: dva) mě přemlouvalo, abych ve třetím volebním období kandidoval do prvního voleného orgánu (byl jsem v něm v první období), ale já byl rozhodnut znovu kandidovat do druhého orgánu a pokusit se jej očistit od všech neaktivních, kteří ostatně ani na tuto schůzi nepřijeli - natožpak na loňskou.

 F* [1], aniž by znala mé rozhodnutí, mě v něm podpořila, prý abych veřejně řekl, jak jsem onu zprávu získával a že jsou vlastně dvě.... Nakonec jsem si to řekl po svém a i tak to dopadlo tak, jak jsem chtěl - díky tomu jsem mohl klidně spát a nemám výčitky svědomí z toho, že jsem jen něčí nástroj, nebo i z něčeho dalšího, třeba že jsem ublížil.

Volby dopadly dle mého přání, žádný neaktivní člověk není v žádném z orgánů, můj volební výsledek je vyjádřen zlomkem 26/27, tedy zvolen absolutní většinou. Nic, ale není zadarmo, ani toto, stal jsem se předsedou onoho druhého orgánu, protože jako jediný ze všech nově zvolených členů mám jakés takés zkušenosti, tak bych je měl vést :-) I když přeci jen v nich bylo něco pro mě smutného - E*H*, naše "nestorka", už nekandidovala nikam.

Tím skončil pátek, v sobotu dopoledne se dohadovalo o největší akci spolku, která brzy nastane a ve zbytku času až do nedělního odpoledního odjezdu domů jsem hezky relaxoval. Výsledkem akčnější části relaxace je málem vykloubený palec mé na pravé ruce a pohmožděné zápěstí tamtéž.

Prostě to byl takový "jing jang" v praxi, v každé dobré věci, která mě potěšila je alespoň jadérko části čehosi jiného, co mě nepotěšilo ...

[1] Ano, je to stále ta samá F* o které jsem tu v roce 2013 krom jiného, že nad ní lámu hůl, přesto mi lezla v daném roce do snů (Změna trasy bude nahlášena) a i přesto ji považuji za kamarádku, byť s tím "ale" ...