Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 16. prosince 2014

"jdu jenom zalejt kytičky"

Příště až použiji tuhle větu, kdy o svojí vlastní dovolenou jdu na moment do práce, si dám pár facek a opravím se.

Ano, původně jsem šel jenom zalít kytičky, jak jsem oznámil s klidným svědomím mamce s tím, že k ní dojdu na oběd k pravému poledni. Ale sám jsem věděl, že to pravda nebude. Ale že až tak velký rozdíl od pravdy...

Do kanclu jsem vstoupil v 9:30 ... a odešel ve 14:30.

Miért csak ilyen van jártál? Je to neuvěřitelné, když do tohoto času musím započítávat i opravy typu "6 krát kliknu dle návodu a jdu od toho" nebo opravuji chyby typu "neskenuje mi skener" tím, že vložím papír do skeneru obráceně, ale bohužel, je to tak.

Některé dny je "podpora uživatelům" přetížena a tohle byl jeden z nich - jeden z kolegů hlídal montéry, druhý pak lítal jako čamrda a já mu takto ulehčoval...