Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 27. prosince 2014

Kam to jenom vedu?

"Kam to jenom vedu?" ptám se sám sebe a občas přidám i otázku: "Kam to vede svět?"

Nejprve ten svět - 23. prosince 2014 jsem tu psal o "SPAMMING a HACKING na webu pro úzkou skupinu".Útoky pokračují s nízkou intenzitou ještě dnes, útočící strana mě nechává co 4 hodiny (plus minus 30 minut) odpočnout a pak dá další pokusy. Jsem nevyspán a trčím u počítače celé hodiny, ještě ani jednu pohádku jsem neviděl celou! (Je ale pravda, že se ani moc nesnažím)

Předchozí odstavec říká i to, kam to vedu teď o vánoce. Kam jsem to však vedl po celý rok 2014? No podle Facebooku a jeho aplikaci na shrnutí roku zřejmě pouze ke kamarádům do S*, za sestrou do P* a pak už jen do přírody. A ve výběru jsou tři fotky s mými dvěma kamarády ze spolku, jehož jméno se zde na blogu nevyslovuje. Tenhle automatizovaný souhrn dle nějakých mě neznámých kritérií mě zdrchal, zvlášť když jsem viděl souhry některých dalších lidiček....

Mám také rozbaleny dárky od všech, kteří přišli na návštěvu ke mě, nebo já byl u nich, jeden konrétní dárek už stihl vzbudit hádku :-(

Ach jo...