Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 24. prosince 2014

Nejkrásnější dárek

Asi nejkrásnější dárek mi přinesl ježíšek emailem s mírným předstihem. Cituji část odstavečku z prostředka:
...NEMOHU a ani NECHCI nikdy zapomenout na situaci, kdy jsi mi bez jakéhokoli ohlášení napochodoval do kanceláře, uvařil si mi čaj, sedl si naproti a řekl ať se ti podívám do očí a řeknu ti jak se cítím. Dodnes si tuto situaci velmi silně uvědomuji a NIKDY za to nebudu moci ti dostatečně poděkovat...
(poznámka: Jsou věci, které by se zveřejňovat neměly, proto důvod, proč jsem takto jednal, se tu nikdy neobjeví.)

Koukám na onen email už několikátý den (vždy jen na chvilku :-) ) a to pozitivno v něm stále je, pro mě to má ale další význam - je to pocit, že už snad konečně trošičku umím být empatický...

Přemýšlím teď nad tou situací znovu a zjišťuji i jednu zvláštní(?) věc, že si z této situace nepamatuji její úvodní část, tedy můj průnik do kanceláře, ani nevím jaký čaj jsem to popadl - kromě toho že byl ovocný....

Update: dle došlé SMS byl čaj ananasový :-)