Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 12. prosince 2014

Návrat ztracených...

Je neuvěřitelné, co všechno dokáže člověk po letech najít a pak i následně upotřebit.

Letos uplynulo 10 let, co se v mém inventurním papírovém archivu uloženém v krabici musely schovávat jisté listiny, tedy z roku 2004 a starší. Byly krásně uklizené v krabici, na níž jsem od roku 2006 nesahal. Tudíž letos čas skartace.

V roce 2006 se mi podařilo ztratit klíče od jednoho objektu...

A co myslíte, že jsem našel při vyklízení krabice? Ano, ano, velmi správně, milý Watsone :-)

Další nálezy, ale tak úplně šťastné nejsou a jeden z nich mi připomněl ... tohle: Teri Logan již není a je to z doby, kdy jsme měli společného vrchního šéfa, a snad právě proto to bolí na duši jako čert. Tedy spíše bolelo, než se mi podařilo z blogu vydolovat a připomenout si příspěvek Rozloučení s Tomíkem, který mi ty nejhorší rány zahojil...

UPDATE 13/12/2014 - Tuhle relikvii jsem vložil na Facebook, kde pár lidí potěšila...