Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 25. září 2015

čas vyhodit rychlost

Poseldní dobou začínám mít pocit, že je potřeba vyhodit rychlost, protože je toho na mě pocitově nějak moc.

Když už i na sobotním RVHP jsem si musel "narovnat záda" (čti - zavřít oči, lehnout si a jen naslouchat), tak to už je vysloveně výstraha před malérem. Následně mi bylo v neděli na hokeji zdravotně divno. Původně jsem si myslel, že je to z únavy a z toho, jak jsem nad tím přemýšlel, ale ouha, zjistil jsem že mám už minimálně dva dny nezobané léky na tlak.

Všechno se vším dohromady, a pak už stačí jen a jen skutečně málo, aby mě pak následně složilo i jen obyčejné povídání o metafyzice...

A tak, právě teď, na akci spolku, jehož jméno se zde na blogu nevyslovuje, mám s vědomím organizátora "vyhozenou rychlost". Ráno zapnu počítač, večer ho vypnu a po kole jistého turnaje přelosuji - za 4 dny udělat sedm losování se moc prací nazývat nedá. Po zbytek času chci být co nejvíce v přírodě, což ve zdejším okolí odpovídá pobytu v lese...