Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 15. září 2015

Newerwinter - Letní slavnosti

Opět jedno moje herní video ze hry Neverwinter - Jeden úkol ze Summer festu a něco málo z druhého - současně je to druhé video ze tří, jež jsem točil 9. července...



Aneb jak hráči virtuálně honí slepice a sbírají kytky, namísto toho, aby to dělali ve skutečnosti ...

Původně jsem chtěl natočit celý Summer fest, ale do nahrávání mi spadl (další) Skype hovor, takže mi to pokazilo - když jsem dal hovor pryč, tak záznam hry beze zvuků je ... poněkud chabý,,,

Jinak z mého "aneb", co je výše můžete celkem správně usuzovat, že zrovna tahle část hry je poměrně slušně rozporuplná, protože činnosti provozované ve hře (všechny, tzn  i ty nezaznamenané) na tomto festu se mají v létě dělat naživo....