Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 19. prosince 2015

Stardance VII. kolem dokola

Po celou dobu, co nyní běží finálové kolo si říkám (a říkal jsem si to už minulou sobotu) co když Stardance vyhraje nejhorší tanečník. Sice komik, relativně dobrý, ale špatný tanečník...

Avšak teď mě právě dostal přestávkový program, při němž ukázala Česká televize finalisty předchozí řady a já padl na ústa a nevěřícně jsem zíral na tu nádheru, kterou předvedly oba dva finálové páry při disciplíně frestyle, To bylo něcíčko, až mi slzička ukápla, zvlášť u výkonu Aničky Polívkové.

Páry byly v tomto vylosovaném pořadí

První pár -  Taťána Kuchařová a Jan Onder


Druhý pár - Anna Polívková a Michal Kurtiš


Čert vem to, že pozdější vítězové byli chvilku na začátku rozsynchronizování, bylo to prostě nádherné....

Překvapilo mě ale, že o tomto výkonu nemám zmínku na blogu a dokonce ani vůbec o celé sérii a přitom jsem si sledoval a psal jsem si získané body do tabulek (a další podružnosti). A výkon mě zaujal i tenkrát, to musím říci. Ale asi ne tak emotivně, jako dnes...