Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 29. prosince 2015

Zdání normálnosti

Ovládání umění napodobit zdání normálnosti bych potřeboval dnes, kdy jsem se měl sejít s kamarádkou I* na obědě, avšak dnešní den se, jako mnoho dalších, nezápíše do dějin růžovým písmem.

Došlo to až tak daleko, že jsem na pobočky a tím pádem i na oběd vyjel se čtyřhodinovým zpožděním, abych na pobočce F* zjistil očekávané - pro některé lidi rozlišit kopírku a tiskárnu (obě dvě jsou bílé) je prostě problém - takže když vám nahlásí poruchu kopírky (zničený válec) tak si vezmete onen díl a prostě jedete. Jenže použít díl firmy A pro jejich kopírku na tiskárně firmy B prostěš nejde. A tak si udělám výlet znovu

Jenže ještě před tímto tiskárno-kopírkovým zjištěním jsem byl rozčilen až tak, že jsem nakopl jednu krabici v mé kanceláři. Samozřejmě v ní bylo několik prázdných tonerů, respektive plných tak, že sice netiskly, ale bordel na koberci udělaly...

Každopádně po tom všem, kdy i na oběd jsem dojel pozdě (sice řádově o jednotky minut), musíte okamžitě ze vzteku přepnout do klidu a úsměvu, protože přeci nechcete o vánoční svátky přenášet svoje malicherné problémy na kamarády a kamarádky.

Hm, jenže až já jednou při setkání s kamarádkou usnu a plesknu hlavou do polévkového talíře, tak se tomu ani nebudu divit. Až tolik energie jsem do svého vzteku dnes dopoledne vyplácal, že se mi chtělo spát, takže jsem o to víc vynakládal energie abych nespal, jenže o to víc se mi chtělo spát :-) Dnes mě z tohoto stavu jemně nakopla pálivá strava z čínské restaurace...

Vzbudil jsem zdání normálnosti? Těžko říct, poslední měsíc na setkáních s kamarádkou usínám vždy, byť je to v některých případech jen 15sekundový atak...