Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 10. března 2016

Shrnutí uplynulého (pracovního) týdne (10.)

Jak jsem psal v minulém Shrnutí uplynulého (pracovního) týdne (9.), odkládal jsem jedno setkání s jednou paní vedoucí, která mě odpovídá na pozdravy tím stylem, jako bych byl onuce, takže jsem si přizval kolegyni, které stačilo jen naznačit problém a už věděla. Musel jsem tam ale za oběma zajít a dotyčná vedoucí, ač byla pozdravena nahlas, ani se po mě neohlédla.

Oba dva případy (onuce a ignorace) skončily tak, že jsem se o minutku později v ústraní tomu všemu vysmál a hodil za hlavu -což je příznak, že jsem poměrně v pohodě (s vyjímkou dnešního snu - Povodňový sen s autobusem). Jen mám pocit, že tento stav mezi mnou a onou vedoucí deptá "náhodné" svědky...

Popisovat uplynulé čtyři dny asi pořádně netřeba, důkazem budiž to, že jsme s kolegy celý dnešní den kutili věci s papíry, což pro "opraváře počítačů" znamená, že důležitá práce prakticky stála. Tu jsem dělal až v přesčasové části dneška.

Zpříjemnění bude následovat zítra, kdy ihned v první minutě po práci skáču na autobus a jedu směr S* a protože spojení směrem tam dopadne na přestupu špatně, budu moct díky tomu hrát Ingress a získám si pár unikátních kousků portálů. A na S* se mi v pátek sedět u počítače nechce, takže budu mít minimálně začátek víkendu bez počítačů ...