Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 28. března 2016

Shrnutí uplynulého (pracovního) týdne (12.)

O tomto uplynulém týdnu mohu konstatovat jen tolik, že hned v pondélí jsem stål frontu na ošetření u očaře - mimo pořadí pochopitelné. Naštěstí to šlo rychle a já vyfasoval antibiotickou mast a pokyny co nedélat

Tím pádem jsem koukal do počíračů co nejméně, což pro "opraváře" počítačů představuje jistý problém.. Naštéstì dělàm i jinou práci, jež jde délat i s tmavými brýlemi.

Tyden mi tak uběhl bez dělání si poznámek o tom co se děje kolem mě. Na stranu jednu to ochudi tento příspěvek, na stranu druhou se ukázalo, že by to byly jen podružnosti oproti tomu co patří do týdne nového.A hlavně - nějak si nemohu vzpomenout.

O velikonoční ponděli jsem obdržel už email č.2 který mě vytočil. Mimo jiné tím, že mi to jeden z kolegů "anonymně"  poslal. Ve čtvrtek mi poslal první email, který ale nebyl tak hrozný jako tento.....

Do týdne č.12 ještě patří další únikový sen, který zapíšu dnes večer. Bolavé očička mám již relativne v pořádku, tak si risknu delší pobyt....