Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 4. března 2016

Shrnutí uplynulého (pracovního) týdne (9.)

Dny se scházejí s dalšími dny  opět je tu čas nějak si shrnout uplynulý týden. A hodnocení? Připadám si jako zmatená ovce, která očekává, že ji ovčácký pes zařídí nějaký režim dne. Jenže psa momentálně někdo ukradl...

V reálu momentálně nemám kolegyni, takže mi opět funguje kafový ukazatel náročnosti dne. kdy nemám vyrobené kafe kolegyní v podstatě v prakticky stejný čas. Taky to na mých výkonech bylo vidět...

V pondělí si prakticky vůbec nepamatuji, co jsem dělal a kafe jsem měl jedno, dopíjené večer. Šlo to až tak daleko, že jsem odvolal úterní výjezd na pobočky F*, P*, Q*, což mě zároveň oddálilo od řešení úkolu u jedné z vedoucích na F* ... V pátek jsem si tohle oddálení zopakoval, byť "výlet" na ony pobočky proběhl. Jenže to by opravdu "výlet" za všechny peníze, tak tak jsem přejel z pobočky P* na oběd objednaný na F* a než jsem se rozkoukal a pořešil požadavky řaďáků, bylo 15 minut do konce směny.

A já právě při rozhodování, zdali mám řešit problém u oné vedoucí na F* nebo mám sběhnout z kopce na pobočku Q*. Nemusím dodávat, že jsem zvolil variantu druhou, protože raději půjdu za lidmi, kteří moji práci ocení a tím, že jsou na styku s klienty, je jakýkoliv náš problém okamžitě vidět... No a to že žádný problém nenahlásili? No co, prevence je potřeba taky, po X měsících by na ní taky mohl být konečně čas...

Na následné páteční kafárně jsem s kamarádkou řešil její sny a v okamžiku kdy šla na záchod, tak to na mě dolehlo a začaly se ve mě tlouct dva pocity - první, že jsem ochránil své duševní zdraví přestával vyhrávat a bod získával pocit druhý - nedokončená moje práce, která by byla  bývala vyřešena do 30 minut ale je již podruhé odložena... :-(

A bude mnou odložena i potřetí - mám na další "výletní" den naplánovaného zubaře a tak nezbude nic jiného, než na problém u vedoucí "vyštvat" nějakého mého kolegu či kolegyni. O mé duševní zdraví tak bude postaráno...

A ještě malá poznámka ke kafovému ukazateli - ve středu jsem poprvé kafe vylil do výlevky - totálně mi nechutnalo. ve čtvrtek jsem ředil mlékem. Jak mi asi bylo po tom středečním kafi blbě když jsem si po 6 měsících koupil do práce mléko?