Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 6. února 2017

Omsi jako tramvajový simulátor (2.díl ze čtyř)

A je to tu, má nejoblíbenější tramvajová mapa v OMSI je tu a i video z ní :-)

Teď u prvního videa z této mapy nemám skoro co říci, tedy kromě toho, že jsem se neskutečně teši, že se projedu se soupravou tramvají, že jsem si ji musel vzít hned na první video z mapy Eberlinesee.



Docela mě mrzí, že ve výsledném videu je vidět, že mi zlobila synchronizace obrazu proti zvuku pozadí, to, že se mi nedařilo sychronizovat dodatečný komentář, tak to už je tradice. Vždy když v komentáři zarachotí, tak na mě počítač neměl čas a nestihl mi komentář přeukládat, a přesně v tom okamžiku odcházela ona synchronizace šla do háje.

A je to poučení pro příště, tedy pro příští video, jež už jsem dělal trošku jinak.