Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 19. února 2017

Omsi jako tramvajový simulátor (bonusový pátý díl)

Možná je pomalinku načase začít být patriot a začít jezdit s autobusy, které byly vyrobeny v České republice, A také bych rád dokázal něco víc.

Proto vzniklo toto bonusové video, kde jsem si pohrál s tramvajovou linkou 301 na mapě Gladbeck a na možnosti ji projet autobusem. Vše podstatné říkám na začátku videa...



Tady jsem pyšný na to, že jsem dokázal dodefinovat nějaké chybějící věci a začalo mi to fungovat, i když ten konec nebyl ještě úplně dokonalý. Ale co už - když člověk nechtěl rozrýpat moc onu mapu. Kdoví, co by z toho ještě vzniklo, už jsem viděl několik map, které v sobě měly tolik chyb a nedodělků, že bylo zázrakem, že mapa vůbec fungovala...