Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 26. února 2017

OMSI: Opět úzké uličky - linka 258 na mapě Gladbeck

Tak a je to tady - poprvé jsem zabloudil na mapě. Pokud se na tu hrůzu chcete podívat, tak můžete :-)

Jinak v onom nejuzším místě ukazuji fungující trik pro autobus Mercedes-Benz Citaro 18, kdy si v určitých místech vytvářím třetí pruh

Video je docela dlouhé, neboť obsahuje kompletní průjezd oběma směry, tedy celé jedno kolo,,,



Bohužel se mi kromě zabloudění dělo i to, že se mi přetrhávalo nahrávání, takže chvilkama poskočí obraz a nic se neděje, jen občas jsem musel dát do obrazu omluvný obrázek. každopádně po této blamáži jsem přeinstaloval kromě hry i nahrávací software. Teď mám funkční tři různé...

Ale abych se odškodnil, tak bude videjko i ve středu.