Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 1. února 2017

OMSI2 jako tramvajový simulátor?

Aktuálně tímto videem zahajuji čtyřdílnou sérii na téma "tramvaje v OMSI". Už jsem tu o tomto tématu psal, představil své 3 tramvaje a ještě předtím odjel Gladbecké tramvajové linky 301 a 302...

kařdopádně jsem tedy utratil 10€ a očekával kvalitní produkt, ale jak uvidíte v prvních 40 vteřinách videa, musel jsem se omluvit za dvě nesjednocené části videa. Ten problém, který cituji se stal až v čase 23:40, ale vrátil jsem video do minuty 23. kdy jsem do původníého videa navázal na zastávce to druhé...Aneb lenost namluvit celé video znovu..

Ale už ve 21. minutě se mi rozutíká hlášení zastávek (ale už mnohem dřve jste mohli zaznamenat stejný problém



Prostě a krásně. Ano mám hezkou tramvaj, ale není příliš spolehlivá. Ať už kvůli chybě v sobě či kvůli chybě ve hře, respektive problém spíš vzníká, když se obě chyby sejdou... Alespoň tak to vidím