Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 8. února 2017

Omsi jako tramvajový simulátor (3.díl ze čtyř)

Znovu se vracíme na mapu Eberlinsee a k videím z autobusového simulátoru OMSI, kde ale jezdím tramvají

Za tramvaj jsem si zaplatil deset euro, ale když mě budete poslouchat v prvních cca pěti minutách, tak vám jistojistě přijde na jazyk slova, stejná jako mě: "Předražený nedodělek!" Jediné co mě na tom trošku těší, že mi mezitím přišly zadarmo updaty na tuto tramvaj, takže část nedodělků či chyb je již odstraněna.

Ale v tomto videu mě nedodělky moc netrápí, protože si na konečné Ostbanhof mapy Eberlinsee umím otočit tramvaj funkční stranou dopředu (tedy ovládám tramvaj přes kabinu "A" ), a protože mi to trvá jen asi deset vteřin, tak mě to v podstatě ani nezatěžuje.



Jen mě mrzí, že mi dodatečně dodávaný komentář "plave" a nejde jednoduše jednorázově strovnat s videem, takže pozorný divák si jistojistě všimne, že ozvěna zvuků z tramvaje se ozve tu a tam dříve, než vlastní zvuk, a délka prodlevy ozvěny se také mění....